Splošni pogoji
Splošni pogoji za spletno trgovino www.rabljeniracunalniki.si:
Lastnik in upravljalec teh strani je podjetje Drugi klik d.o.o. (v nadaljevanju dobavitelj oz. podjetje), Slomškova 35, 1000 Ljubljana. Telefonska številka podjetja Drugi klik d.o.o. je: 01 430 05 42 , glavni kontaktni elektronski naslov pa je: info@drugiklik.si. Več o podjetju Drugi klik d.o.o si lahko preberete na podstrani O podjetju
Splošno:
Pred uporabo strani morate pazljivo prebrati navedene splošne pogoje. Z uporabo te spletne strani se z navedenimi pogoji strinjate. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate.
Na straneh boste naleteli na povezave do drugih spletnih strani, ki niso pod nadzorom dobavitelja, zato za njih odgovarjajo izključno njihovi avtorji, nikakor pa ne dobavitelj. Dobavitelj in vsi avtorji spletnih vsebin, ki sodelujejo pri nastanku in izdelavi le-teh, ne odgovarjajo za škodo, ki bi nastajala zaradi dostopa do takih vsebin, njihove točnosti oz. nezmožnosti uporabe informacij in kakršnekoli napake ali pomanjkljivosti v njeni vsebini. Dobavitelj ima pravico spremeniti splošne pogoje z ažuriranjem te objave. Tovrstne revizije pogojev so za vas zavezujoče. V kolikor imate kakršnakoli vsebinska vprašanja o naročilu, ali menite, da je prišlo do napake, nas lahko kontaktirate na elektronski naslov info@rabljeniracunalniki.si, ali pa nas pokličete na telefonsko številko in se z našim prodajalcem pogovorite o vsebini naročila. Podjetje ima v spletni trgovini rabljeno opremo, razen če je ob artiklu navedeno drugače. Garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu. Garancija velja na območju republike Slovenije.
Blago ne prodajamo preko komunikacijskih sredstev, kjer bi bili stroški višji od osnovne tarife (plačljive linije 090,...).
Cene:
Vse cene so navedene v evrih (€) z vključenim davkom na dodano vrednost (DDV). Ponudba blaga, ki je objavljena v spletni www.rabljeniracunalniki.si velja do objave preklica ponudbe. Vsak izdelek je predstavljen z imenom izdelka, njegovim proizvajalcem in aktualno ceno. Cene za spletna naročila, so veljavne z datumom naročila, in so poslane stranki v elektronski obliki ob potrditvi naročila. Artikli označeni "V akciji" ali "Black Friday" so na voljo v omejenih količinah do razprodaje zalog.
Načini plačila in prevzema:
Na osnovi naročila boste prejeli predračun oziroma račun. Izberete si način plačila, ki vam najbolje ustreza:
plačilo na poslovni račun podjetja
plačilo po povzetju (gotovina / kartica) preko dostavne službe (brez dodatnih stroškov)
plačilo s kartico preko spletnega portala
plačilo na obroke LeanPay
plačilo na sedežu podjetja - Gotovina / Kartica / Kartica Diners tudi obročno (poslujemo v skladu s splošnimi pogoji Diners Club International)
V primeru, da izberete plačilo na sedežu podjetja počakajte e-pošto s obvestilom, da je naročilo pripravljeno za prevzem pred prevzemom. Prevzem mogoč do 16:00. Dodaten popust vam lahko priznamo ob nakupu večjih količin ali v primeru prodajnih akcij, ki so časovno omejene. Prijavite se na e-novice in redno boste obveščeni o vseh novostih in prodajnih akcijah!
Postopek nakupa preko spletne trgovine www.rabljeniracunalniki.si:
Kupec ima pred oddajo naročila, možnost naročilo preklicati s klikom na gumb "prekini naročilo" oziroma "izprazni košarico". Spodaj so koraki nakupa ter možnosti, ki kupca vodijo do naročila.
1. Kupec na spletni strani www.rabljeniracunalniki.si izbere želeni artikel in ga doda v nakupovalno košarico s pritiskom na ikono "Dodaj v košarico" (glej korak 2). V kolikor artikel to omogoča, lahko kupec ponudi ceno s pritiskom na ikono "Ponudi svojo ceno". Ta možnost je na voljo le, če je kupec vpisan v sistem (logiran), (glej korak 2.1).V kolikor artikel ni dobavljiv, ga ni mogoče dodati v nakupovalno košarico (artikel nima ikone "Dodaj v košarico" ali "Ponudi svojo ceno"). Kupec v tem primeru ne more sprožiti naslednjega koraka nakupa. Kupec lahko k osnovnemu izdelku doda tudi ponujene možnosti / dogradnje. V kolikor izbere nadgradnje spomina ali diska je v ponujeni ceni tudi že vštet strošek vgradnje le tega v izbran artikel. V primeru nadgradnje diska pa je vštet tudi že strošek nalaganja operacijskega sistema.
2. Odpre se pojavno okno s prikazom košarice in artikli v njej. Kupec lahko nadaljuje z nakupovanjem drugih artiklov ali pa pritisne povezavo na nakupovalno košarico, kjer se mu odpre spletna stran s trenutnimi artikli v košarici (korak 1). Kupec lahko na strani nakupovalna košarica:
spremeni količino izbranega artikla s puščicama ob količini gor ali dol za vsak artikel v košarici
odstrani artikel iz košarice s pritiskom na besedilo "odstrani" za vsak artikel v košarici
vpiše kodo / kode za popust (v kolikor je ta veljavna se za posamezni artikel izpiše, ter se upošteva pri prikazani ceni vsakega artikla v košarici)
izprazni košarico s pritiskom na povezavo "izprazni košarico"
izbere način dostave / prevzema
nadaljuje na korak 2 način plačila in dostava s pritiskom povezave "hitri nakup"(glej korak 3.1) ali "na blagajno" oziroma povezavo "Način plačila in dostava" (glej korak 3.2)
2.1 V kolikor ima artikel možnost "Ponudi svojo ceno" in je kupec vpisan v svoj račun spletne strani, lahko klikne nanj se mu odpre pojavno okno, kjer kupec lahko vpiše ceno (z DDV), ki jo je pripravljen plačati za artikel, ter doda sporočilo v kolikor to želi. Kupec po oddaji ponudbe dobi sporočilo strani, da je bila ponudba uspešno poslana.
2.1.1. Kupec dobi odgovor na ponudbo na e-pošto svojega računa spletni strani www.rabljeniracunalniki.si. Trgovina lahko
sprejme ponudbo kupca (kupec dobi obvestilo, da je cena sprejeta, ter kodo s popustom za artikel v višini razlike osnovne do ponujene cene)
zavrne ponudbo kupca, a mu pošlje kontra ponudbo (kupec dobi obvestilo, da je cena zavrnjena, vendar dobi kodo s popustom za artikel v višini razlike osnovne do cene kontra ponudbe)
zavrne ponudbo kupca (kupec dobi obvestilo, da je cena zavrnjena)
2.1.2 Kupec lahko na spletni strani doda artikel v košarico ter nadaljuje na strani nakupovalna košarica. V kolikor je prejel kodo za izbrani artikel, le to vnese na koraku 1 košarice.
3. Korak 2 in zaključek nakupa
3.1. Hitri nakup je možen le s možnostjo plačila s kartico. Kupec je preusmerjan na spletno stran ponudnika kartičnih plačil stripe.com. Kupec na levi strani zaslona vidi podatke prejemnika plačila, znesek plačila ter številko naročila. Na desni kupec vnese svoje podatke, morebitno drug naslov dostave, ter podatke kartice. Kupec lahko svoje podatke shrani za nadaljnje nakupe.
3.2 Kupcu se odpre stran za zaključek naročila.
3.2.1. V kolikor kupec še ni vpisan na spletno stran s svojimi podatki mora na tem koraku:
se prijaviti s svojimi podatki (ob kliku na ikono "Prijavi se" gre na točko 3.2.2.)
vpisati podatke nakupa kot gost. Za nakup preko spletni stani ni potrebno ustvariti uporabniškega profila. Kupec lahko poljubno izbere tudi :
* možnost nakupa na podjetje (klikne na polje "Nakup izvajam kot podjetje", kjer se odprejo polja kamor vpiše podatke podjetja)
* drugi naslov za dostavo (klikne na polje "podatki za dostavo so različni od podatkov za obračun", kjer se odprejo polja za vpis podatkov za dostavo)
* vpis za elektronske novice, ki vključujejo tako popuste kot novosti in ostaloza zaključek nakupa se strinjati s splošnimi pogoji nakupa (odkljukati polje "Prebral sem in se strinjam s splošnimi pogoji"
Ko kupec izpolni polja pritisne na ikono "pošlji" in gre na točko 3.2.2.
3.2.2. V kolikor je kupec vpisan na spletno stran, s svojimi podatki, lahko kupec zaključi nakup s izbiro načina plačila, potrditvijo teh splošnih pogojev (odkljuka v polju spodaj poleg "Prebral sem in se strinjam s Splošnimi pogoji") ter s klikom na ikono "Oddaj naročilo". Kupec lahko na desni strani izbira tudi možnost dostave oziroma osebnega prevzema na naslovu podjetja. Kupec lahko na tem koraku tudi uredi svoje podatke oziroma podatke dostave s klikom na ikono "Uredi podatke".
V kolikor kupec izbere način plačila s LeanPay obročnim plačevanjem, bo preusmerjen na kreditnega ponudnika LeanPay, kjer sledi navodilom za zaključek postopka. Vse informacije glede obročnega plačevanja so na voljo na spletni strani: https://help.leanpay.com/sl/knowledge/za-kupce
3.2.3 Kupec lahko na tem koraku tudi:
s klikom na košarico se vrne na prvi korak nakupa (2.)
pogleda informativni izračun obrokov kreditnega posrednika
s klikom prekini naročilo prekine naročilo
4. Podjetje kupca o stanju naročila obvešča sprotno, ko pride do spremembe statusa naročila. Ko je blago pripravljeno za prevzem (v primeru, da je kupec označil prevzem) oziroma, ko se blago odpremi (v primeru, da je kupec označil dostavo po pošti), se kupca obvesti s elektronskim sporočilom na naslov e-pošte s katere je bilo prejeto naročilo. Račun za naročilo je fizično priložen naročenemu blagu.
5. Kupoprodajna pogodba med kupcem in spletno trgovino www.rabljeniracunalniki.si je sklenjena v trenutku, ko kupec prejme elektronsko sporočilo z naslovom "Drugi Klik - Spletno naročilo št:XYZ" (kjer XYZ predstavlja številko naročila)". Od tega trenutka dalje so vse cene in pogoji določeni in veljajo tako za spletno trgovino kot tudi kupca. Kupoprodajna pogodba (elektronsko sporočilo z naslovom "Drugi Klik - Spletno naročilo št:XYZ") je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja Drugi klik d.o.o.. Kupec lahko pridobi izpis kupoprodajne pogodbe na sedežu podjetja Drugi Klik tako, da pošlje zahtevek po elektronski pošti na prodaja@drugiklik.si ali pokličite na telefonsko številko 01 430 05 42
Pravica do odstopa od naročila:
Za odpoved naročila veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. Za vračilo blaga končnih kupcev se uporabljajo določila 43. člena Zakona o varstvu potrošnikov. V primeru stroncije naročila, za katerega je kupec (končna stranka) izvedel predplačilo, vam denar vrnemo takoj oziroma najkasneje v roku 14 dni po prejema obvestila o odstopu od pogodbe. Kupec krije strošek vračila blaga v primeru odstopa od pogodbe. V kolikor gre za blago, ki ga ni mogoče vrniti po pošti uredi prevoz dobavitelj ter obračuna stranki strošek, ki ne sme biti večji od 6 EUR +DDV. Dobavitelj vračila opravi skladno z zakonom o varstvu potrošnikov oziroma obligacijskem zakoniku. V kolikor se za preklic naročila odločite, preden je bilo blago od-premljeno, lahko to storite prosto, brez kakršnihkoli obveznosti do dobavitelja.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:
* pri pogodbah, katerih predmet so blago ali storitve, katerih vrednost je odvisna od dogajanj na finančnih trgih, na katere dobavitelj nima nobenega vpliva,
* pri pogodbah, katerih predmet je blago:
ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika,
ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam,
ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo;
V kolikor imate kakršnakoli vsebinska vprašanja o naročilu, ali menite, da je prišlo do napake, nas lahko kontaktirate na elektronski naslov: prodaja@drugiklik.si, ali pa nas pokličete na telefonsko številko in se z našim prodajalcem pogovorite o vsebini naročila.
Servis:
Vse informacije o jamstvu in garanciji se nahajajo na tej povezavi. V primeru, da se izkaže, da je reklamacija neupravičena, se kupcu dodatno zaračuna strošek diagnostike 20 EUR brez DDV. Podjetje nudi servis po izteku garancije. Za vse informacije o servisu se lahko obrnete na telefonsko številko 01 430 05 42.
Odveza odgovornosti:
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Pošiljanje:
Pred potrditvijo naročila se, v kolikor se odločite za pošiljanje, ceni izdelka(ov) prištejejo stroški pošiljanja blaga izbrane dostavne službe. Stroški dostave so enotni 6 EUR + DDV, ne glede na način plačila. Pri nakupu nad 190 EUR z DDV stroške dostave krije prodajalec. Vse posebnosti in pogoje o dostavi si lahko preberite na pod-strani DOSTAVA oziroma preberite tu.
Vsa uspešno oddana naročila za opremo na zalogi vam odpremimo v najkrajšem možnem času, predvidoma v roku 1 delovnega dne. Pri vseh artiklih imamo navedeno informacijo o zalogi oziroma o predvidenem roku dobave. V kolikor je oprema v prednaročilu dobi kupec po oddaji naročila rok dobave.
Postopek obravnave pritožbe:
V podjetju Drugi Klik d.o.o. spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh močeh se trudimo izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se pošlje pisno na sedež podjetja: Drugi Klik d.o.o., Slomškova 35, 1000 Ljubljana ali na elektronski naslov info@drugiklik.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
V podjetju bomo v najkrajšem možnem času potrdili prejem pritožbe in jo obravnavali v roku 8 (osmih) dni od njenega prejema. Po svojih najboljših močeh si bomo prizadevali, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno sodišče, ki je najbližje kraju kupčevega stalnega prebivališča.
V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) vas obveščamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga kupec lahko sproži v skladu s tem zakonom, hkrati vas pa obveščamo, da lahko pritožbo vložite tudi na EU platformi za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Stvarna napaka:
Podjetje Drugi Klik d.o.o. nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu s 37.-39. členom Zakona o varstvu potrošnikov.
37. člen
(1) Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
(2) Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
(3) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
(4) Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
37.a člen
(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
(3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
37.b člen
(1)Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
(2)Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
(3)Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
37.c člen
(1)Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
(2)V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
(3)Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
37.č člen
(1)Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.
(2)Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.
38. člen
(1)Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od izvajalca storitve zahtevati, da:
- odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali
- ponovno opravi storitev ali
- vrne plačani znesek.
(2)Roki, ki so določeni za odgovornost prodajalca za stvarne napake, se smiselno uporabljajo tudi za izvajalca storitve, če s posebnim zakonom ni določen daljši rok.
39. člen
(1)Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona .
(2)Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
Napake na spletni strani:
Napake na spletni strani niso izključene. Podjetje Drugi klik d.o.o. si pridržuje pravico, da napako popravi v roku treh (3) delovnih dni od dne, ko je bilo o napaki obveščeno. Slike so lahko simbolične. Lastnosti in opisi izdelka so podani s strani proizvajalca in se lahko razlikujejo po modelu ter sestavljavcu. Za točne informacije pred nakupom povprašajte pri prodajalcu.
Opis lastnosti artiklov:
Mere artiklov so zaokroženi na natančnost enega decimalnega mesta.
Zasebnost:
Uporabnik z izvedeno registracijo dovoljuje dobavitelju zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese ob registraciji. Podatke, ki jih boste posredovali na straneh www.rabljeniracunalniki.si zbiramo izključno za interne potrebe in potrebe izvedbe plačila. Vsi podatki, navedeni pri registraciji, so namenjeni izključno poslovanju trgovine in jih dobavitelj ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Dobavitelj trajno hrani ob registraciji vnesene podatke in vse spremembe, ki jih uporabnik naknadno opravi sam, v ustrezno varovanem in zaščitenem sistemu.
Okoliška odgovornost:
Podjetje Drugi Kilk d.o.o. po načelu razširjene proizvajalčeve odgovornosti (extended producer responsibility) svoje obveznosti, ki izhajajo iz evropskih direktiv in slovenske okoljevarstvene zakonodaje, izvaja v okviru skupnih načrtov ravnanja z odpadno električno in elektronsko opremo ter odpadnimi baterijami in akumulatorji podjetja RECIKEL d.o.o.
RAVNANJE Z ODPADNIMI NAPRAVAMI IN APARATI :
Simbol prečrtanega zabojnika na izdelku, njegovi embalaži ali v navodilih za uporabo pomeni, da naprave ne smete odvreči med mešane komunalne odpadke. Vaša dolžnost je, da jo oddate na posebna zbirna mesta za ločeno zbiranje odpadkov v okviru lokalne komunalne službe. Odpadno napravo ali aparat lahko oddate tudi trgovcu ali distributerju neposredno ob nakupu podobnega izdelka. S tem izpolnjujete zakonske dolžnosti in prispevate k varstvu okolja.
Ločeno zbiranje in reciklaža OEEO preprečujeta negativne posledice onesnaževanja okolja in nastajanja nevarnosti za zdravje, do katere lahko pride zaradi neustreznega odstranjevanja izdelka, poleg tega pa omogočata predelavo materiala iz katerega je slednji izdelan in s tem prihranek energije in naravnih virov.
RAVNANJE Z ODPADNIMI BATERIJAMI IN AKUMULATORJI:
Simbol prečrtanega zabojnika na baterijah in akumulatorjih, embalaži ali v navodilih za uporabo pomeni, da baterij in akumulatorjev ne smete odvreči med mešane komunalne odpadke. Vaša dolžnost je, da jih oddate na posebna zbirna mesta za ločeno zbiranje nevarnih odpadkov v okviru lokalne komunalne službe. Odpadne baterije in akumulatorje lahko oddate tudi trgovcu ali distributerju, brez obveznosti ponovnega nakupa. S tem izpolnjujete zakonske dolžnosti in prispevate k varstvu okolja.
Če je pod zgoraj prikazanim simbolom natisnjen kemijski simbol, ta v skladu z zakonodajo označuje, da se v tej bateriji ali akumulatorju nahaja težka kovina (Hg = živo srebro, Cd = kadmij, Pb = svinec) v presežni vrednosti, kot jo določa zakonodaja.
Če naprava vsebuje baterije ali akumulatorje, ki jih ni mogoče preprosto odstraniti brez ogrožanja varnosti uporabnika, jih mora le-ta oddati skupaj z odpadno napravo v sistem zbiranja odpadne električne in elektronske opreme.
Ravnanje z odpadno embalažo:
Podjetje Drugi Klik d.o.o. je pristopilo k skupnemu načrtu ravnanja z odpadno embalažo družbe Recikel d.o.o. (DROE) in s tem zagotavlja ustrezno ravnanje, skladno z Uredbo o embalaži in odpadni embalaži (Uradni list RS št.:54/2021) na območju Slovenije.
PODROBNEJŠE INFORMACIJE ZA KUPCE:
Naredite korak v zeleno z ogledom spletnega mesta www.ozavescen.si in si pridobite podrobnejše informacije o ravnanju z odpadnimi aparati, napravami, baterijami, akumulatorji in ostalimi odpadki.
Piškotki (Cookies):
Piškotek je podatkovni element, ki ga spletna stran pošlje vašemu brskalniku in ki ga potem lahko hranite na vašem sistemu. Piškotek vsebuje podatke o uporabniku in strani, ki ste jih obiskali. Podatki o uporabniku, ki jih uporablja piškotek, pa so le tisti, ki ste jih sami vpisali. Piškotki ne morejo pregledovati datotek na vašem računalniku ali prebrati piškotkov z drugih spletnih strani. Sprejem piškotkov lahko v vašem brskalniku tudi izklopite. Za pregledovanje spletne trgovine www.rabljeniracunalniki.si jih ne potrebujete. Potrebujete pa jih za nakup blaga, sodelovanju v anketah in drugih storitvah, ki jih registriranim uporabnikom ponuja spletna trgovina www.rabljeniracunalniki.si.
Izjava o skladnosti upravljanja z osebnimi podatki:
Družba Drugi Klik d.o.o., Slomškova 35, 100 Ljubljana (v nadaljevanju: Drugi Klik) podaja svojim pogodbenim partnerjem (v nadaljevanju: partner) naslednjo izjavo:
1. Zavezujemo se in izjavljamo, da družba DRUGI KLIK v povezavi s pogodbami spletnih naročil, kot upravljavec osebnih podatkov upravlja osebne podatke tretjih oseb (strank), ki so v pogodbenem razmerju z njenimi partnerji. Če je za določen namen upravljanja osebnih podatkov tudi drug subjekt, ki ni družba DRUGI KLIK, opredeljen kot upravljavec osebnih podatkov, se v zvezi z določenim namenom upravljanja osebnih podatkov razkrije identiteto tega subjekta.
2. Nadalje se zavezujemo in navajamo, da tako upravljanje osebnih podatkov izvajamo v skladu z zadevnimi pravili o upravljanju osebnih podatkov, opredeljenimi v Splošnih pogojih poslovanja družbe DRUGI KLIK, zlasti ob upoštevanju določb Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov, GDPR) ter nacionalne zakonodaje s področja varstva osebnih podatkov ter področne zakonodaje upoštevne pri poslovanju DRUGI KLIK.
3. Zavezujemo se, da bomo pri vsakem upravljanju osebnih podatkov ali vsaki dejavnosti obdelave osebnih podatkov ravnali popolnoma v skladu z določbami predpisov, navedenih v točki 2 te izjave, in bomo enako skladnost zahtevali tudi od naših obstoječih – pogodbenih – in prihodnjih – morebitnih – partnerjev.
4. Izjavljamo, da bo družba DRUGI KLIK – pred začetkom upravljanja osebnih podatkov – storila vse, kar je v njeni moči, da bo vsakemu posamezniku, na katerega se nanašajo osebni podatki, zagotovljena pravica do pridobivanja informacij, da bi se zagotovilo, da razpolaga z jasnimi in natančnimi informacijami o upravljanju njegovih osebnih podatkov in vseh njegovih pravicah v zvezi z upravljanjem podatkov povezanih s tem in o možnostih glede pravnih sredstev, ki so mu na voljo. V okviru teh prizadevanj nameravamo urediti celoten potek obdelave podatkov tako, da bo sledljiv in preverljiv za vsakogar.
5. Za družbo DRUGI KLIK je varstvo osebnih podatkov ključna prednostna naloga pri upravljanju osebnih podatkov, s čimer zagotavlja posameznikom, na katere se nanašajo osebni podatki, pravico da o njihovi uporabi samo odločajo. Da bi se ta cilj dosegel, zagotavljamo v skladu z določbami predpisov, navedenih v točki 2 te izjave, ustrezno varstvo osebnih podatkov, ki jih zberemo. Zaradi varstva osebnih podatkov uporabljamo tudi fizičnega varovanja podatkov, s katerimi se preprečuje uničenje podatkov, vsakršna nedovoljena sprememba, vpogled, uporaba ali razpošiljanje.
6. Nadalje izjavljamo, da bomo v vseh naših dejavnostih sodelovali le s partnerji (podizvajalci), ki ravnajo vsaj v skladu z zahtevami, navedenimi in določenimi v vsakokrat veljavnih predpisih, ki urejajo varstvo osebnih podatkov.
Ostalo:
Podjetje Drugi klik d.o.o., ni odgovorno za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ter nezmožnosti dostopa in uporabe informacij na spletnih straneh podjetja Drugi Klik d.o.o.
V Ljubljani 9.4.2025
GARANCIJA
Brezhibno delovanje v garancijskem roku
BREZPLAČNA DOSTAVA
Brezplačna dostava za naročila nad 190 €
NAJBOLJŠA CENA
Jamčimo najboljše cene