PROMO KODA -15%Lahek EliteBook X360

Garancija

Jamstvo in garancija:
Dajalec garancije Drugi Klik d.o.o., izjavlja: da jamči za lastnosti ali brezhibno delovanje v garancijskem roku, ki začne teči z izročitvijo blaga potrošniku. Proizvajalec se obvezuje, da bo na vašo zahtevo, če bo predložena v garancijskem roku, na svoje stroške v pooblaščenih servisnih prostorih poskrbel za odpravo napak in tehničnih pomanjkljivosti izdelka, ki bi nastale ob pravilni uporabi v času veljavnosti garancije. Izdelek, ki ne bo popravljen v roku 45 dni od dneva predložitve zahtevka za popravilo, bomo na vašo zahtevo zamenjali z brezhibnim izdelkom. V primeru, da pokvarjeni del ali proizvod ni identično zamenljiv, si pridržujemo pravico do zamenjave z najmanj enakovrednim izdelkom. Garancijska doba za stacionarne računalnike je 36 mesecev* oziroma najmanj 12 mesecev. Garancijska doba za NOVO opremo je 24 mesecev.
Garancijska doba za prenosnike iz naše ponudbe je vsaj 6 mesecev.
Garancijska doba za baterija v prenosnikih iz naše ponudbe je 3 mesece.
Garancijska doba za POS tiskalnike iz naše ponudbe vsaj 6 mesecev.
Garancijska doba za monitorje iz naše ponudbe je vsaj 6 mesecev.
Garancijska doba za strežnike iz naše ponudbe je vsaj 6 mesecev.
Garancijska doba za ostalo opremo iz naše ponudbe je 3 mesece, če ni  drugače navedeno.

Dodatne storitve v garanciji 
Proizvajalec mora zagotavljati proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele in priklopne aparate vsaj tri leta po poteku garancijskega roka tako, da servis opravlja sam ali ima sklenjeno pogodbo o servisiranju z drugo osebo. Če ni drugače označeno, velja garancija na ozemeljskem območju Republike Slovenije, Veljavno garancijo dokazujete s potrjenim garancijskim listom ali originalnim računom.

Pogoji za uveljavljanje garancije so: 
* da izdelek ni mehansko poškodovan, 
* da v izdelek ni posegla oseba, ki za to ni imela pooblastila, 
* da je kupec ravnal po navodilih za uporabo izdelka, 
* da garancijske nalepke in pečati niso odstranjeni. 
* da ima izdelek priložene vse kar je potrebno za njegovo delovanje (kar je bilo priloženo ob nakupu)

Posebni pogoji za 36 mesečno garancijo so:
* Pogoj je redno vzdrževanje sistema, ki mora biti opravljeno na servisu pri prodajalcu in sicer redno vsako leto. Zaradi hitrega vsakdana in različne narave dela posameznika smo sistem uredili tako, da velja eno leto v okviru plus minus enega meseca (od 1 dne 11 meseca do 31.dne 12 meseca po nakupu oziroma po prvem servisu).  Prodajalec lahko zavrne garancijo, če so kršeni pogoji na redni garancijski izjavi (ki je vedno natisnjena na računu), ter če sistem ni bil redno letno pregledan na servisu. Strošek rednega servisa je objavljen na rednem ceniku, ki je vedno na vpogled na vidnem mestu. Prodajalec vodi evidenco na podlagi računa ter serijske številke, tako da je garancija prenosljiva na tretjo osebo.

Med garancijske okvare ne priznavamo: 
okvar povzročenih med transportom po naši izročitvi, 
* okvar zaradi nepravilnih montaž ali vzdrževanja, 
* mehanskih okvar in posegov, 
* če je kupec malomarno ali nestrokovno ravnal z izdelkom, 
* če je do okvare prišlo zaradi neprimernega potrošnega materiala, 
* če so bili vgrajeni neoriginalni deli, 
* ob nepravilni instalaciji BIOSa. Iz garancije in vzdrževanja je izvzeta tudi vsa brezplačno prejeta programska oprema drugih proizvajalcev, ki je lahko priložena izdelku. Dajalec garancije prav tako ne jamči za morebitno izgubo podatkov, ki nastane zaradi okvare izdelka. Ne jamčimo za nikakršno škodo (izguba dobička, prekinitev poslovanja, izguba poslovnih podatkov ali drugo), ki izhaja iz uporabe oz. nezmožnosti uporabe izdelka. Reševanje reklamacij bo potekalo v skladu z določili Obligacijskega zakonika ali Zakona o varstvu potrošnikov za končne potrošnike. V primeru, da je garancijski zahtevek neupravičen, je kupec dolžan poravnati nastale stroške.

Postopek uveljavljanja garancije izdelka:
* kupec prijavi napako preko e-pošte ali telefonsko
* kupec okvarjeno blago dostavi sam ali pa ga preko dostavne službe pošlje na naslov podjetja; lahko tudi naroči prevzem poškodovanega blaga
* blago s izpostavljenimi elektronskimi deli (spominski modul, grafične kartice, osnovne plošče,...) je potrebno zaščiti s anti-statično embalažo
* blago, ki je poslano preko dostavne službe mora biti primerno zaščiteno za transport (podjetje lahko zavrne garancijski zahtevek v primeru poškodbe nastale med transportom blaga)*
* v primeru dostave preko dostavnih služb je obvezno navesti na paketu, da je paket namenjen za servis (kupec nima stroškov s dostavno službo v kolikor je garancija upravičena)Stranka je dolžna prevzeti blago iz servisa v 14 dneh od datuma obvestila, na kontaktne podatke, ki jih je pustila na servisnem nalogu. Stranka, ki v roku 90 dni po prvem obvestilu ne prevzame blaga prenesenega na servis, se odpoveduje zahtevi za izročitev blaga.

Reklamacija naročila, ki je nepopolno / poškodovano ob dobavi
Kupec je dolžan ob prevzemu blaga opraviti pregled prejetega naročila. V kolikor dobavljena oprema ob prevzemu ni enaka ali v istih količinah, kot je bil naročena bo o tem sestavil zapisnik in ga v roku 3 dni dostavil na sedež podjetja preko navadne ali e- pošte. Podjetje bo napako v dobavi odpravilo v kolikor se izkaže, da je le ta nastala.


GARANCIJA
Brezhibno delovanje v garancijskem roku

BREZPLAČNA DOSTAVA
Brezplačna dostava za naročila nad 190 €

NAJBOLJŠA CENA
Jamčimo najboljše cene
Whatsapp

Skupaj 0,00 €

Na nakupovalno košarico
Leanpay

Informativni izračun obročnega plačila*:
* Obročno plačilo izberete kot način plačila.

Znesek obroka Doba odplačevanja

Preveri svoj limit

LEANPAY - najhitrejša pot do obročnega nakupa. Postopek v celoti poteka prek spleta, brez dodatne dokumentacije, s takojšnjim odgovorom o odobritvi kredita.

Splošni pogoji Leanpay