PROMO KODA -15%Lahek EliteBook X360

Dodatne storitve v garanciji

Dodatne storitve v garanciji

Računalniška podpora je postopek zagotavljanja diagnostike, odpravljanja težav, vzdrževanja in popravil računalnika ali podobne naprave. Končnim uporabnikom omogoča iskanje in prejemanje specializiranih storitev vzdrževanja in upravljanja računalnika, bodisi lokalno od doma / pisarne ali na daljavo prek interneta. Z nakupom naše opreme dobite tudi servis, ki poskrbi, v primeru redkih garancijskih okvar za hitro rešitev. Vsem strankam nudimo v osnovni garanciji že diagnostiko okvare v 48h med delavniki telefonsko podporo ter  možnost podaljšanja garancije do 36 mesecev .

Posebni pogoji za 36 mesečno garancijo so:
* Pogoj je redno vzdrževanje sistema, ki mora biti opravljeno na servisu pri prodajalcu in sicer redno vsako leto. Zaradi hitrega vsakdana in različne narave dela posameznika smo sistem uredili tako, da velja eno leto v okviru plus minus enega meseca (od 1 dne 11 meseca do 31.dne 12 meseca po nakupu oziroma po prvem servisu). 
* Prodajalec lahko zavrne garancijo, če so kršeni pogoji na redni garancijski izjavi(ki je vedno natisnjena na računu), ter če sistem ni bil redno letno pregledan na servisu. Strošek rednega servisa je objavljen na rednem ceniku, ki je vedno na vpogled na vidnem mestu. Prodajalec vodi evidenco na podlagi računa ter serijske številke, tako da je garancija prenosljiva na tretjo osebo.


GARANCIJA
Brezhibno delovanje v garancijskem roku

BREZPLAČNA DOSTAVA
Brezplačna dostava za naročila nad 190 €

NAJBOLJŠA CENA
Jamčimo najboljše cene
Whatsapp

Skupaj 0,00 €

Na nakupovalno košarico
Leanpay

Informativni izračun obročnega plačila*:
* Obročno plačilo izberete kot način plačila.

Znesek obroka Doba odplačevanja

Preveri svoj limit

LEANPAY - najhitrejša pot do obročnega nakupa. Postopek v celoti poteka prek spleta, brez dodatne dokumentacije, s takojšnjim odgovorom o odobritvi kredita.

Splošni pogoji Leanpay